Prowadzenie sklepu internetowego tylko na pierwszy rzut oka wydaje się prostym i przyjemnym źródłem zysku. W praktyce musimy zadbać nie tylko o estety
Prowadzenie sklepu internetowego tylko na pierwszy rzut oka wydaje się prostym i przyjemnym źródłem zysku. W praktyce musimy zadbać nie tylko o estetyczną, intuicyjną stronę, ale także o sprawny marketing. Działania zaś muszą być w stu procentach skupione na klientach i na tym, by byli oni zadowoleni z usług oraz chętnie do nas wracali. Dlatego jednym z najistotniejszych punktów działalności powinno być sprawne dostarczanie zamówień. O czym pamiętać?
Charakterystyka działania sklepu internetowego
Mimo że w czasie pandemii koronawirusa wiele sektorów zawodowych musiało się zmierzyć z bardzo trudną sytuacją na rynku, to branża e-commerce zdecydowanie urosła w siłę. Zamknięte na kilka miesięcy sklepy stacjonarne spowodowały, że znaczna część Polaków, łącznie z tymi, którzy wcześniej unikali takich rozwiązań, przyzwyczaiła się do dokonywania zakupów online. Nic zatem dziwnego, że sklepy internetowe w wielu przypadkach zauważyły znaczny wzrost dochodów.
Jednocześnie trzeba pamiętać o tym, że wzrastająca liczba klientów to dla przedsiębiorcy prawdziwe wyzwanie pod względem logistycznym. W sprzedaży internetowej liczy się m.in. prosta obsługa naszej strony, tak by użytkownik mógł w ciągu zaledwie kilku sekund odnaleźć to, na czym mu zależy. Na jego ostateczną satysfakcję z transakcji przekłada się zaś jakość i tempo dostarczania zamówienia. Tutaj trzeba ścigać się ze sprzedażą stacjonarną, gdzie przecież w momencie zakupu od razu możemy mieć towar w rękach i z niego skorzystać.
Dlatego też każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z własnym sklepem internetowym, musi pamiętać o tym, by przygotować sprawny system nadawania przesyłek. Oprócz tego należy zadbać o to, by towar, którym dysponujemy, przechowywać w bezpiecznym miejscu. Bywa to kwestia dość problematyczna, szczególnie gdy nasza działalność dopiero się rozpoczęła – wielu początkujących właścicieli firm zarządza przedsiębiorstwem z własnego domu. Pora na wynajęcie tradycyjnego biura nierzadko przychodzi dopiero później. Gdzie do tego czasu składować produkty i przygotowywać je do wysyłki?
Magazyn na oferowane produkty dostępny od zaraz
Ci właściciele sklepów internetowych, którzy dopiero rozkręcają własny biznes, a jednocześnie dążą do tego, by pozyskać zaufanie klientów, muszą odpowiednio przemyśleć system związany z przechowywaniem towaru. Znakomitym rozwiązaniem, kiedy nie posiadamy własnego magazynu czy nawet niewielkiego biura, będzie wynajęcie magazynu samoobsługowego. Self Storage, bo takie nosi miano ta usługa, jest dostępne również dla mieszkańców Krakowa i okolic za pośrednictwem firmy Less Mess Storage.
Magazyny znajdziemy w dwóch lokalizacjach:
- Kryspinów 483 (lotnisko Kraków-Balice);
- Modlniczka, ul Willowa 99 (naprzeciwko Futura Parku).
Więcej informacji na temat lokalizacji w Krakowie znajdziesz na stronie https://www.lessmess.storage/self-storage-krakow/.
Czy to rzeczywiście bezpieczna metoda? Jak najbardziej. Wszystkie przechowalnie są wyposażone w nowoczesny system kontroli dostępu, a samo pomieszczenie zamykane jest na kłódkę klienta. Dodatkowo zadbano o to, by w pomieszczeniach utrzymywać odpowiednią jakość powietrza oraz temperaturę, co jest kluczowe, jeśli nie chcemy, żeby delikatniejsze przedmioty oferowane w asortymencie naszego sklepu uległy uszkodzeniu.
Zarządzaj wysyłką paczek z magazynu samoobsługowego
Magazyn samoobsługowy może być naturalnym przedłużeniem naszego biura czy też jego zastępstwem, jeśli aktualnie nasza działalność nie pozwala na to, by wynajmować specjalnie do tego przeznaczony lokal. Będzie to dobry start w przyszłość, ponieważ mając bezpieczne miejsce do przechowania produktów, jesteśmy zabezpieczeni przed ewentualnymi stratami.
Dodatkowo warto wspomnieć, że na terenie obiektów Less Mess Storage działają sklepy z wytrzymałymi materiałami do pakowania. Oznacza to, że paczki możemy sprawnie przygotować na miejscu, bez konieczności przewożenia części towaru gdzie indziej. Co więcej, gotowe przesyłki możemy powierzyć pracownikowi, tak by przekazał je zamówionemu kurierowi. Jest to zatem duża oszczędność czasu, a przy tym gwarancja, że nasi klienci nie będą długo czekali na przesyłkę.
COMMENTS