Dobra strategia marketingowa decyduje o sukcesie firmy. Organizacje robią wszystko, co mogą, aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Z większości z
Dobra strategia marketingowa decyduje o sukcesie firmy. Organizacje robią wszystko, co mogą, aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Z większości z nich przenosi się do reklamy online i sprzedaży, siłownie i marki fitness nie są wyjątkiem.
Ponieważ istnieje wiele narzędzi do wykorzystania w marketingu, trzeba znaleźć ten, który będzie działać. Aby osiągnąć maksymalne wyniki, zwiększyć sprzedaż i ROI – program do mailingu może być właśnie tym narzędziem, jakiego szukałeś.
Program do mailingu pomoże Ci tworzyć najlepsze newslettery w branży fitness. Otrzymasz zastrzyk pomysłów i kilka przykładów, abyś mógł wskoczyć do gry marketingu newsletterowego bez żadnego wahania.
Od czego zacząć w newsletterze fitness?
Zanim zaczniesz tworzyć treść, musisz mieć dobry plan i strategię. Przygotowanie jest kluczem do sukcesu, więc oto kilka kroków, które warto podjąć przed rozpoczęciem tworzenia newslettera:
- Zapisz swój cel
Konieczne jest, aby mieć konkretny cel, wykorzystując program do mailingu, ponieważ różne cele zmieniają sposób ich tworzenia i projektowania. Zastanów się, co tak naprawdę chcesz, aby było konkretnym celem Twojego fitness email marketingu i zacznij nad nim pracować.
Oto kilka przykładów celów, które możesz wybrać:
- Zwiększenie oglądalności strony internetowej.
- Zwiększenie liczby pobrań (plany żywieniowe / plany fitness, e-booki).
- Zwiększenie ilości wysłanych formularzy kontaktowych na Twojej stronie.
- Zwiększenie liczby połączeń telefonicznych.
- Pomyśl o swojej grupie docelowej
Ogólny newsletter może się sprawdzić, ale jeśli masz większą listę mailingową, rozważ segmentację odbiorców. Oto lista najbardziej popularnych segmentów dla email marketingu w branży fitness:
Według wieku:
- 18 – 30 lat
- 31 – 60
- 60+
- Według płci:
- Mężczyźni
- Kobiety
Inne segmenty:
- Rodzaj sportu.
- Częstotliwość ćwiczeń.
- Doświadczenie.
- Kondycja fizyczna.
- Dieta i wybory żywieniowe.
Twoja wiedza na temat grupy docelowej, taka jak zainteresowania, lokalizacja i inne dane demograficzne, może być bardzo pomocna, ponieważ dzięki niej będziesz w stanie dotrzeć do swoich klientów w najlepszy możliwy sposób. Określenie, do kogo mówisz, pozwoli Ci na dostarczenie najbardziej angażujących i spójnych treści.
COMMENTS