Świat marketingu wchodzi w najmniejsze detale i w różne aspekty naszego życia. Nieświadomie natykamy się na przekaz bezpośredni, pośredni lub podprogo
Świat marketingu wchodzi w najmniejsze detale i w różne aspekty naszego życia. Nieświadomie natykamy się na przekaz bezpośredni, pośredni lub podprogowy. Czasami sami nie zdajemy sobie sprawy, gdzie kończy się reklama, a w którym miejscu zaczyna się życie.
Jeżeli jesteś firmą lub małym przedsiębiorcą, który chce jak najlepiej zadbać o swoje interesy i świadomie planować procesy marketingowe, nie powinieneś zapominać o rzeczach, na które konsumenci, zwłaszcza w obecnych czasach, zwracają bardzo duża uwagę. Poza samym procesem sprzedaży, doprowadzenia do zakupu danego produktu przez klienta liczy się również samą finalizacja zamówienia. Co z tego, że zdobyliśmy kolejnego klienta, kiedy istnieje duże prawdopodobieństwo, że do nas nie wróci. Dlatego tak ważna jest obsługą klienta i utrzymywanie działań marketingowych do samego końca. Taką kropką nad „i” jest papier z nadrukiem.
Większość firm w lepszy bądź gorszy sposób pakuje przesyłki do swoich klientów. Jedni używają nieekologicznych plastikowych wypełnień, inni stawiają na papier. Nie trzeba nikogo przekonywać, że papier jest bardziej dostojnym i eleganckim materiałem. Jeżeli w dodatku będzie to papier z nadrukiem, to mamy 90% szans na zapamiętanie nas przez klienta.
Możliwości w spersonalizowaniu papieru do pakowania jest wiele. Taki papier można zadrukować dowolnym logo, grafiką, aby w pełni pasował do zamysłu wizerunkowego całej firmy. Pamiętaj, że nawet w tak, wydawać by się mogło, zwykłej rzeczy, haka jest papier do pakowania, można budować pozytywne doświadczenia użytkowników. Dowolność w kreowaniu wizerunku pozwala na wprowadzenie zróżnicowanego papieru z nadrukiem do różnych serii produktów, a także do okazjonalnego promocji.
Zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na nadrukowanym papierze? Może być to wspomniane wcześniej przez nas logo firmy, montowany, misja firmy, życzenia dla klientów, komiks lub imitację gazety. Może to być drobna grafika z motywem kwiatowym lub konfetti.
Papier z nadrukiem Może mieć różną gramaturę w zależności od naszych potrzeb. Nadruk można wykonać nawet na cieniutkiej bibule. Warto jednak dobrać gramaturę do produktu, który będzie opakowany. Opakowanie obuwia b3ędzie wymagało sztywniejszego papieru, natomiast do opakowania jedwabnej bluzki zdecydowanie bardziej nadawać się będzie cienka bibuła. Jeszcze inne właściwości powinien mieć papier, który jest przeznaczony do pakowania żywności, ale w dalszym ciągu taki papier możemy zadrukować wybraną grafiką.
COMMENTS