Na trudności z zakupem fartuchów medycznych skarży się coraz więcej osób, w tym również te, które prowadzą prywatne gabinety lekarskie. Jak sobie pora
Na trudności z zakupem fartuchów medycznych skarży się coraz więcej osób, w tym również te, które prowadzą prywatne gabinety lekarskie. Jak sobie poradzić z tym problemem? Jak zmierzyć się z zakupem fartuchów medycznych? Podpowiadamy!
Po co fartuchy medyczne w prywatnym gabinecie lekarskim?
Zanim przejdziemy do sedna sprawy, warto ustalić, po co nam w ogóle fartuchy medyczne w prywatnym gabinecie lekarskim. Po co właściwie sięga się tutaj po fartuchy medyczne? W końcu takie odzienie wierzchnie wymagane jest tylko od lekarzy i pielęgniarek w publicznych placówkach medycznych, więc po co osoby pracujące w prywatnych gabinetach lekarskich również je noszą? Odpowiedź jest prostsza, niż by się mogło wydawać, ponieważ w swojej działalności prywatne gabinety lekarskie nie różnią się od tych, które przyjmują w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. W prywatnych placówkach lekarze, jak i pielęgniarki, także mają kontakt z pacjentami, więc tak fartuch to skuteczna bariera przed wirusami i bakteriami. To jednak nie wszystko, ponieważ fartuchy medyczne dają możliwość ochrony także przed zabrudzeniem, czy innymi zanieczyszczeniami. Jakby tego było mało, to wpływają na pozytywny wizerunek danego punktu, więc są również noszone po to, aby pokazać, że pacjenci mają do czynienia z profesjonalną placówką.
Jak poradzić sobie z zakupem fartuchów?
Najczęściej fartuchy medyczne kupowane są indywidualnie przez pracowników. Jednak zdarzają się przypadki, gdzie taki zakup przejmuje na siebie placówka medyczna. Jeśli to na nas spoczywa taki zakup, to na pewno nie ma miejsca na przypadkowy wybór. Oznacza to, że nie możemy sięgać po fartuchy pod wpływem impulsu. Każdy zakup musi być przemyślany, a przy tym zgodny z naszymi potrzebami. Oznacza to, że nie tylko ilość fartuchów powinna nas interesować, ale również ich jakość, jak i rozmiary. Wybierając fartuchy, warto upewnić się, że będą w takich rozmiarach, by każdy pracownik nie narzekał na to, że są za duże, czy za małe.
COMMENTS