Co warto jeść na śniadanie?

HomeZdrowie i uroda

Co warto jeść na śniadanie?

Zdrowe i zarazem dietetyczne śniadanie jesteś w stanie przygotować w przeciągu piętnastu minut. Nie mów więc, że nie masz czasu na dietę. Tak napra

Przebieg, zasady i skuteczność diety sokowej.
Klinika kardiologii – miejsce, w którym kompleksowo zadbają o Twoje serce!
Catering z Suvibox

Zdrowe i zarazem dietetyczne śniadanie jesteś w stanie przygotować w przeciągu piętnastu minut.

Nie mów więc, że nie masz czasu na dietę. Tak naprawdę jest ona tak samo czasochłonna co przygotowywanie niezdrowych i tłustych dań. Naukę zdrowego żywienia rozpocznij od śniadań.

Te posiłki nieraz okazują się najważniejsze, bo gdy już z samego rana zjesz coś mało wartościowego, potem twoja ochota na słodycze i różne przekąski będzie tylko wzrastać.

Oto kilka pomysłów na to, co możesz zaserwować sobie tuż przed pracą. Będą to zarówno dania słodkie, jak i słone.

Pomysły na śniadania

Zacznijmy od klasyki gatunku, czyli kanapek. Wszyscy za nimi przepadają, a choć uchodzą one za coś mało wartościowego, jeżeli wprowadzisz do nich kilka drobnych zmian, sprawisz, że twoje ukochane kromki staną się czymś wysoko odżywczym.

Zastąp przede wszystkim białe pieczywo tym ciemnym. Kupuj pieczywo w piekarni, zamiast sięgać po nie w hipermarkecie. Używaj masła zamiast twardej margaryny, a najlepiej smaruj kromki hummusem.

Spokojnie możesz na nie położyć tradycyjnie plasterek sera i dobrej szynki, wzbogacając je tylko masą warzyw, a obok nich kładąc jakieś owoce.

Teraz propozycja na słodkie i dietetyczne śniadanie. W tej roli wystąpi mleczny twaróg z owocami. Zapewne będzie cię kusić, by wybrać twaróg chudy, który ma mniej kalorii, ale jednak ten półtłusty jest znacznie bardziej wartościowy.

Połącz go od razu z odrobiną mleka. Jeżeli chcesz, by był słodszy, możesz dodać do niego np. kilka pastylek słodzika, który w ogóle nie ma kalorii. Następnie do swojego twarożku koniecznie dorzuć jakieś owoce. Będzie on smakować jeszcze lepiej, jeżeli wzbogacisz go łyżką masła orzechowego i kilkoma kostkami gorzkiej czekolady.

Sam teraz widzisz, że dobre dla twojego zdrowia śniadanie nie musi być wcale trudne w wykonaniu.

Kombinuj też z innymi przepisami i staraj się robić to, co dotychczas, tyle że w bardziej wartościowej wersji. Każde danie może być zdrowe.

Wszystko zależy od tego, jakich produktów użyjesz do jego wykonania.

Więcej przepisów na śniadania znajdziesz na: https://doktorfit.edu.pl/fit-sniadanie/

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0