Pod lupą Region Fakty

963

W hotelu, w którym nocowałeś, nie było ciepłej wody? Fryzjer zamiast balejażu zafundował Ci spalone włosy? Mechanik zawyżył koszt naprawy Twojego auta? A może wprost przeciwnie, chciałbyś pochwalić jakość usługi? Jeśli tak, skontaktuj się z nami. Wspólnie z czytelnikami tygodnika Region Fakty stworzymy mapę dobrych usług oraz wskażemy miejsca, które należy omijać szerokim łukiem.

Do tej pory na ręce patrzyliśmy lokalnym władzom, służbom i instytucjom. Piętnowaliśmy uchybienia i chwaliliśmy dobre działania. Teraz przyjrzymy się również przedsiębiorstwom. Wraz z początkiem 2015 roku ruszamy z nowym cyklem. „Pod lupą Region Fakty” będzie serią artykułów na temat jakości usług przedsiębiorstw z terenu powiatu świdnickiego oraz aglomeracji wałbrzyskiej. Do współtworzenia cyklu zapraszamy Was – naszych czytelników. Piszcie do nas na temat swojego ulubionego hotelu i salonu kosmetycznego, dajcie znać o rzetelnym hydrauliku i profesjonalnym malarzu. Opowiedzcie nam również o firmach, których usługi nie spełniły Waszych oczekiwań. Jeżeli na potrawę w restauracji czekaliście za długo, a w ośrodku zdrowia nie potraktowano Was właściwie, sprawdzimy to. Bez znaczenia jest branża czy wielkość firmy. Ważna dla nas jest Wasza opinia. Jeśli więc chcecie kogoś pochwalić lub ostrzec innych przed brakiem profesjonalizmu, zapraszamy do mailowego kontaktu z naszą redakcją: regionfakty@dase.pl. Gwarantujemy anonimowość oraz rzetelne podejście do każdego zgłoszenia.